~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Vart thaimat idag.....

Av Cina - 21 oktober 2012 16:57

Var ut en sväng och handlade lite idag.

Och då vart vi sugna på thaimat så

jag köpte med 2 lådor hem.

Så nu har vi ätit det.

KLICKBILD

 

Jag åt nasi goreng med kyckling, räkor och fläskfilé

och det skulle vara starkt men det smakade inget

för mina smaklökar.

Håkan åt stekt ris med kyckling, räkor och fläskfilé

nästan så det smakade mer om hans än om mitt.

Jaja mätt vart jag iallafall o det var ju det som var meningen.


Ohhh vet ni.....inte en regn dropp idag..... ÄNNU

Riktigt skönt ute med +13 grader.


Ja då var det ny vecka på ingång igen.

På onsdag skall vi åka till Köping och GRATTA min 

älskade vän Karin som fyller 55 år på tisdag.

Men vi har valt att åka på onsdag.

Imorgon ska en av katterna till vetten.

Han är inte sjuk ska bara bli av med päls.

Hans päls är hopplös finns inget vi kan göra heller.

Har försökt med det mesta så nu åker det av.

Synd om han är det men hellre de än att det luggas.

Ja nu vet ni det.


Nu önskar jag er en fortsatt fin söndagskväll  


 
 
ansepanse

ansepanse

21 oktober 2012 18:09

thaimat har jag aldrig ätit, då hade du bättre väder än vad jag har haft men vi hade sol en liten, liten stund innan den gick ner
Sv: jag lovar att pussa både Sluggo och Nemo på nosen från dig :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ems

Ems

21 oktober 2012 18:15

Hej :) hoppas du har en bra söndag.. :)

var gärna med och tävla i dagens blogg och visas för alla mina unika besökare per dag :) en ny varje dag :)
http://emsinthebox.com/2012/october/en-dragning-varje-dag.html#comment

annars kan du kika in mina design tips för hemmet eller andra tips som finns på bloggen :)

ha de bra !

Kram Ems :)

http://Emsinthebox.com

 
lillis

lillis

21 oktober 2012 18:30

Så gott med Thaimat riktigt smarrigt.
Hos mig har det inte regnat i dag, så skönt
Hoppas att det går bra med katten i morgon
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

21 oktober 2012 19:39

Gott med thaimat :-)
Här kom det nåt regnaktigt ner förut. Blä...
Kramis

 
Ingen bild

Karin

21 oktober 2012 22:08

Va gott med thai!Jag har hållit mig till Italiensk mat idag;)Vi hade en liten premiärfest igår o.det blev ganska mycke pastasallad kvar.Så det fick vi äta upp idag ist.för macka som vi tar i pausen.Ikväll var jag till Putte o Emma o där blev jag bjuden på hemgjord pizza.
Däremellan var jag på Triffarnas träningsdans mellan 1730-19.Åh va roligt o kommit igång med bugg igen;)
Ni är såå välkomna på onsdag.Bjuder på lunch så klart.
Ha det så bra /kram

 
Ingen bild

Love

21 oktober 2012 23:03

Längtar efter Thaimat när jag såg bilden men får vänta till Keng kommer från Thailand till Tony då lär det bli äkta vara.
Kommer snart inte ihåg en dag utan regn. Var ute med hundarna nyss o gissa vad som kom ner jo regn.
Livet är på bättringsvägen igen och jag på banan.
Halsbandet är supersnyggt o jag har tittat på hennes hemsida. Jättebra tips för julklapp och även till mig själv.
Leif har piggnat till och i går var vi på kondis.
Jättetrött och orkar inte hålla ögonen öppna mer.
Ha det riktigt höstmysigt.
Kramiz.

 
Ruth

Ruth

21 oktober 2012 23:41

Är inte någon fantast av Thai-mat, men däremot det Indonesiska och det Kinesiska köket.
Ingen mat är att förakta, egentligen är det mesta gott som man själv slipper tillaga, tom. en ostfralla på fiket är 10 gånger godare en om jag fixade en i mitt kök ”L”.
Det kom regn här i dag, men det klarnade upp framemot em. nu är det mjölkdimmigt ute.
Nu skall jag sova,
Natti, natti min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Gittan

Gittan

22 oktober 2012 10:30

Thaimat har jag ännu inte smakat. Men det både låter och ser gott ut..
Här regnade det inte igår men var grått..
Samma väder idag med :)

Önskar dig en fin Måndag utan REGN..
Kramizzzar

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards