~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

I en annan del av Köping......

Av Cina - 24 oktober 2012 16:49

Ja idag har vi vart till Köping.

Föst åkte vi och köpte ett gravsmycknings hjärta

för jag skulle ju gå till mammas grav.

Men först var vi min bästa vän Karin och grattade henne

då hon fyllde 55 år igår.

Jag köpte med mig en orkideé och sedan hade jag ju

tidigare köpt ett hals smycke och en VÄN ÄNGEL.

Vi vart bjudna på så god lunch var jätte god potatisgratäng

fläskfilé i en mycket god sås och sallad och sedan kaffe.

TUSEN TACK KARIN FÖR GOD MAT.

*********************************************


Efter det så smsade jag min käre bror och vi möttes upp på kyrkogården.

Vi satte dit det fina hjärtat vi hade köpt.

Och bror satte upp lyktan och så hade jag ett ljus med som vi tände.

Vart så fint fast det blir ju finare när det blir lite mörkt.

KLICKBILDER

   

  MAMMA DU ÄR SAKNAD, DU FATTAS OSS  



Detta får bli mitt inlägg idag!


Önskar er alla en fin onsdagskväll  

 
 
Ingen bild

Karin

24 oktober 2012 17:27

Tack själva för besöket o.presenterna!Så fina;)
Så fint det blev på graven.Hon ler nog åt er från sin himmel o.glädjer sig åt era varma tankar<3.
Ha en fortsatt bra kväll/kram

 
lillis

lillis

24 oktober 2012 19:07

Vilken smarrig mat ni blev bjudna på.
Så fint ni smyckat eran mammas grav.
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 oktober 2012 20:51

Du får gratta Karin även från mig, dina vänner är mina vänner, eller hur är det nu man säger ? Inte varje dag man fyller år.
Så fint det är på mammas gravplats, mycket färger med höstbladen bakom, en riktigt fin hjärtekrans.
Kram på dig min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 oktober 2012 11:02

åh vad fint det blev vid din mammas grav, jag kände gråten i halsen när jag läste att mamma är saknad och fattas er <3
bamsigaste kramarna vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Gittan

Gittan

25 oktober 2012 11:46

Riktigt smarrig mat ni fick..
Ni har gjort det så jätte fint på er mors grav..
Hon finns med er hela tiden..

Ha en fin Torsdag..
Massor med Kramizzzar

http://gittansnyaliv.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 oktober 2012 17:13

Så vackert ni smyckat vid graven!!!! ja vi får minnas de våra ..och våra vänner...
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards