~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cina - 7 oktober 2012 18:38

Idag har jag visat vägen till min tatuerare.

Fixade två kunder åt henne som hon gjorde idag.

KLICKBILD

 

Detta är resultatet det är körsbärsblommor på sin gren.

Den är gjord i svart, grått och vitt.

Det röda ni ser går bort när det läkt.

Tycker att det vart skitsnyggt.

Det ser ut som att den står ut från kroppen.

Ja den sitter INTE på mig om ni trodde det.


Soligt och fint idag oxå men fasiken så kallt det blåste.

Träden tappar sina blad så snart är bladen ett minne blått tyvärr.


Önskar er alla en fin kväll o en fin ny vecka  


Av Cina - 6 oktober 2012 15:22

Ja idag är det en solig höst dag men ack så kylig tycker jag.

Blåser små kallt ute.

Men sitter man inne o tittar ut så ser det verkligen skönt ut.

Var ute o fotade lite på morgonen.

KLICKBILDER

Min magnolia har fått frökapslar som man kan sätta

har jag läst på nätet.

       

Så här ser den ut idag och sedan så ser ni frökapsel finns flera stycken.


Här om dagen köpte jag 4 st av dessa fina ljungen.

 


Mitt lilla träd som jag köpte i våras är nu bara grönt.

Och ser ut så här.

 

Vet inte ens om den tappar sina blad.

Det återstår att se längre fram.


Annars har min lördag var bra hittills har tvättat lite

håller nu på med maten som blir fläskfilé i ugn ett recept 

jag fått av min bror.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördag  

Av Cina - 5 oktober 2012 16:09


Idag känns allt lite bättre o jag har sovit hela natten.


Vaknade inte förrän vid 7 i morse.


Vi tog och åkte och handla vid 10 tiden på förmiddagen.


Tog fram ett paket kräftor igår som


Håkan o jag tänkte äta ikväll med vitlöksbröd.


Gott gott tycker vi.


KLICKBILD


  


Solen har tittat fram idag o det var riktigt skönt i solen ett tag.


Men nu börjar det bli kallt ute för nätterna är ju kalla :(


Blåser gör det nu ser jag, men snart inga blad kvar på träden heller.




Idag ser min tatuering ut så här.


  


Den läker fint och den smörjs gånger många om dagen.


Kommer att bli kanon fin när den lagt sig.



Nu önskar jag er alla en fortsatt fin fredagskväll  

PS: BLOGGEN ÄR HELKNÄPP Fick inte till det som det ska vara.


















Av Cina - 4 oktober 2012 22:11

Av olika annledningar så har jag inte mått så bra idag.

Men tänker inte gå in på varför.

Det är INTE av tatueringen utan helt andra orsaker.

Så idag fick jag stanna hemma från cirkeln orkade

bara inte, skulle aldrig ha kunnat koncentrerat mig

på det andliga så idag fick jag stå över.

Magen var i uppror oxå o mitt inre sa att stanna hemma.

Så jag lyssnade på det inre för en gångs skull.

Och det är FAN inte roligt.

Men imorgon är det säkert bättre.


Nu skall jag snart gå i säng men först tvätta

tatueringen o så smörja igen det gäller att

vara noga med sina kropps smyckning.


TACK ALLA FÖR FINA KOMMENTARER.


Önskar er alla en godnatt och en fin fredag  


Av Cina - 3 oktober 2012 21:17

Ja nu sitter hon på min skuldra ;)

Har idag vart till Rita Panagiotidis som är en tatuerare.

Du hittar henne HÄR

En mycket duktig och mjuk och fin tjej som

jag varmt kan rekomendera om någon går i tatuerings tankar.

KLICKBILD

 

Jag bara älskar min "donna"

Tog tid att göra den men det var värt varje minut.

Det gjorde inte ens ont och det gör inte ont nu heller.

Det kändes som att hon ritade på mig med en spetsig penna.

Ja vet att det är många som inte gillar tatueringar men det

är min kropp och jag är så gammal så jag bestämmer själv över den nu.

Och jag ångrar mig bittert att jag började att smycka min kropp så sent.

Men än ska jag inte sluta jag fortsätter ett tag till ;)

Känner mig INTE för gammal för att fortsätt.

Ni tänker säkert att hon är inte klok men jag bryr mig inte om det.

Jag är stol över mina tatueringar ska ni veta.

Ja nu vet ni vad min hemlighet var.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  

Av Cina - 2 oktober 2012 23:45

Tidigare i kväll kom jag inte in på bloggen så jag kunde blogga.

Men nu går det tydligen.

Putsade fönsterna i köket o sovrummet o satta uppp

höst gardiner så mina armar gör nu ont.

Men men det får man ta.

Var sedan ut och plockade dessa björnbär

KLICKBILDER

 

har nu hela frysen full av dessa bär.

Saftiga är dom så det rinner efter fingrarna när man plockar dom.

 

Finns massor kvar men dom är rödblå o då är

dom inte mogna.

Dom får sitta och så hoppas vi väl att de mognar

innan frosten kommer.


Inte så mycket mer att berätta.

Så jag säger GOD NATT  

Av Cina - 1 oktober 2012 17:35

Ja denna poncho vill jag verkligen ha

KLICKBILDER

   

Tycker ju att den är så himla fin.

Och jag älskar ju som sagt skinn (lurv)

Denna är väl  inte så lurvig men den skulle passa mig perfekt

tro jag iallafall.

Få se om jag slår till jag vet inte riktigt ännu.

Kanske är den för liten för mig.

Ska tänka på det tills imorgon iallafall.


Idag på fm passade jag på mellan skurarna att

cykla ner till vårat centrum och apoteket.

Var sedan in på affären o handlade lite o jag hade

nota skriven men tror ni jag köpte hem potatis

nääää det glömde jag fast det stog på lappen.

Vet inte vad jag tänkte med idag, man blir ju rädd för sig själv.

Men men jag får väl åka dit en vända imorgon oxå.


Ikväll blir det att kolla på tv flera program som jag skall se.


Så jag önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards