~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Tanten har blivit galen.....

Av Cina - 28 november 2012 17:25

kanske många tycker men jag är jag.

Ja jag har ju vart hos min tatuerare RITA idag igen

håller ju på att bygga upp ett tema runt gudinnan jag gjorde i oktober.

Svårt att förklara måste ses när det är klart och

det är några sittningar kvar.

Idag satt jag 5,5 tim och det vart en duva som flyger

i molnen och den sitter ihop med gudinnan och så

vart den en ros som oxå den sitter ihop med gudinnan.

Lägger inte ut någon bild idag då det är rött och nygjort

och inplastat så nu får ha tålamod att vänta.

Om ni nu är intresserade förståss.

Känner mig väldigt frusen nu och trött.

Regnblask hela dagen idag.


Så jag önskar er alla en fortsatt fin kväll   

 
 
Ingen bild

Lena S

28 november 2012 18:14

Jag vill se så jag väntar tålmodigt :-)
Kram

 
Ingen bild

Karin

28 november 2012 18:25

Man gör som man vill med utsmyckning på sin egen kropp!Väntar på foto;)
Vilket ruskväder vi har,fy fasen:(
Ha iaf.en trevlig kväll.Ta ite varm glögg så du får upp värmen/kram

 
lillis

lillis

28 november 2012 18:42

Du är inte galen, var och en gör som dom vill med sin kropp.
I kväll så får vi titta på bönderna
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

28 november 2012 21:54

Ja det låter trevligt med tatueringen!! Förstår att det tarr tid..och att det är rött i början!!!
Vi ser fram emot att få se bilder när det "läkt till".
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Bettan

Bettan

28 november 2012 23:33

Det kan du ge dig på att jag väntar med spänning på bilder på det du byggt ihop med din gudinna =) Funderar starkt å vad mitt nästa projekt ska bli... För fler kommer det att komma =)
Önskar dig en fin natt & bättre kommande morgondag. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 november 2012 23:35

Jag gissade rätt att det var en ny tatuering, vet hur mycket det betyder för dig. GRATTIS hoppas du blir riktigt nöjd, skall bli roligt att få se hur det blir. Lite tokig är du allt hehe.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

29 november 2012 10:19

Vad spännande! Klart jag väntar tålmodigt :-) Önskar dig en fin torsdag! Kramar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 november 2012 13:10

asch :) att jag inte tänkte på det :) vad spännande och roligt, jag tycker mycket om tatueringar, det vet du
jag väntar med spänning på bild av det nya
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

29 november 2012 13:37

Galen? Tvärtom, det kallas att leva :D
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards