~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Full gas......

Av Cina - 13 december 2012 17:48

När Frasse fyllde 1 år så köpte vi en fyrhjuling till honom.

Han nådde inte ända ner till gaspedalen då men nu är

det full gas som gäller.

KLICKBILD

 

Hej o hå vad det ska köras i sommar.


En mycket kall dag idag legat runt -15 hela dagen.

*brrrr* tycker det är skit kallt.

Men bästa att vänja sig kanske, kan ju kanske bli en vargavinter.

Fast det hoppas vi väl ändå inte på.


Hoppas ni alla har haft en fin Lucia-dag.

Ingen kyl o frys idag heller.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  

 
 
ansepanse

ansepanse

13 december 2012 18:23

ja tänk vad han kommer att köra med den där :) vad roligt för lille Frasse
då har ni haft mycket kallare än vi, här var det - 5 på dagen men nu sjunker temperaturen med ilfart, jo det verkar vara en riktig vargavinter, fast vi vill inte att den ska hålla på för länge bara
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

13 december 2012 18:47

Hur var det nu???Var det inte nån nära släkting som gillar raggarbilar...alltså det ska börjas i tid!!!Han är jättehäftig lilla Frasse;)
Ja nu är det "lite"kyligt.Räcker om det ligger på max-8.
Nu kallar tvättstugan/kram

 
gerty

gerty

13 december 2012 19:07

Då kanske Frasse bjuder farmor på en åktur när det blir barmark

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 december 2012 19:16

Nu kommer det att gå undan i svängarna när tuffingen kör
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 december 2012 20:49

Häftigt med en 4-hjuling, nog ser han ut att vara stolt över sitt fina fordon, när det blir barmark så kommer han att köra så det ryker.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

13 december 2012 22:15

Han ser ut att njuta av sitt åka, Leo fick också en sådan där farkost men redan sönder. Hoppas du haft en fin Lucia dag.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

14 december 2012 12:00

Jösses! En 1-åring med fyrhjuling! Oj, oj.... Förstår att han är glad i den :-) Här var det -17 i morse när vi gick upp vid halv 7, brrrrr.... I helgen skall det visst bli mildare - och även regn här på västkusten, fy f-n! Inget kul alls...
Hoppas du hade en fin lussekväll och att du har en fin fredag! Kramar från mig! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards