~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Cina - 2 januari 2013 17:32

Idag har jag fixat o donat lite i vårat lilla hem.

Bytte gardiner i datarummet o det vart så ljust och fint.

Sedan fick jag för mig att göra ett ÄNGLABORD.

KLICKBILDER

 

Och så här vart det, vart lite mysigt.

Skall tända ljuset senare ikväll.

Måste köpa lite mera stora blockljus.

Sedan var Håkan ut och hämta den stora kattburen 

så nu har jag städat den och tvättat underlaget.

 

Vi hämtar REX imorgon kl 12:00 och jag tänkte

man kunde ta honom i kattburen.

Så imorgon får ni väl nya foton på REX o SANNA.

Familjen är nu på väg ner från Umeå det hade 10 mil kvar 

när jag pratade med dom för en stund sedan.


Snön är nästan borta gräsmattorna synd lite varstans.

Solen tittade fram idag en stund men just nu är det -2,0 här.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards