~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Cina - 12 januari 2013 14:37

Oh gud vad jag vill göra om mig i håret.

Frisyren jag har skall jag behålla som den är.

Men jag vill ha gröna och blåa slingor.

Ja ni tror säkert kärringen blivit galen o

lite galen är jag nog men jag gillar nya utmaningar.

Varför skall man se ut som alla andra.

Så här vill jag ha det.

 

Det gråa det har jag, luggen har jag om inte såååå lång.

Jag gillar detta och tycker nog det är ganska så tufft.

Visst är man till åren kommen men det bryr jag mig inte om.

Äldre människor spar till långt hår men jag är tvärt om

jag vill ha kort o lite tuffare.

Sedan passar jag inte heller i långt hår, men tycker det är

mycket snyggt på andra.

Har haft extension men nääää det var inte alls jag.

Så dom åkte snart ur mitt hår.

Eller hur Karin A !!!!???

Kommer du ihåg när du fick ta bort dom hahahaaaa.

Nu kan man bara hoppas att min frissa kan fixa till det så här

men det tror jag hon kan.

Har ju tid på fredag så håll tummarna.

Många tjatar om foto men näää det tror jag inte

alls att det kommer något.

OGILLAR kamera och att bli fotad o det har jag

alltid gjort ända sedan barnsben.


En grå och kall dag idag men lite snö i luften.

Hostan o hesheten och örsprånget håller i sig.

Fattar inte att det inte går över någon gång.

Envisa bacilusker som inte vill släppa taget.


Önskar er alla en fortsatt fin lördag  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards