~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Cina - 19 januari 2013 18:35

Idag har vi vart ut och ätit med våra vänner Kjell o Monica.

Vi  har faktiskt var till Hallsta och ätit mat.

Såååå suveränt gott det var.

KLICKBILDER

   

Jag åt fiskplanka och gösses såååå gott det var.

Håkan och Monica åt riktig snitzel.

Kjell åt wook fick inget foto på det tyvärr.

Till den restaurangen skall vi gå igen.

Efter maten så var vi hem till dom på fika.

Innan vi åkte hem så var vi ut till City Grossen och handlade det vi inte köpte igår.

Vart mest bara köttfärs, snitzel, sjömansbiff, lever, kyckling och grytbitar.

Kanske har jag glömt något men då får det vara så.


Tack alla för kommentarerna om mitt hår.

Kan tala om att jag ångrar mig inte en sekund.

Känner att detta trivs jag med.


Em mycket kall morgon med -21 grad och just nu är det -17 garder.

Blir nog en mycket kall natt oxå.

Solen sken även idag så en mycket fin vinterdag.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards