~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Cina - 31 januari 2013 15:38

Usch idag har jag en enorm nackspärr på höger sida.

Har haft känningar av det hela veckan.

Men idag då är nog satan lös det gör ont ända ner i

skinkan äsch jag kan inte förklara hur det känns.

Men ONT det gör det hela kroppen gör ont.

Men nu är det rått o fuktigt ute så då kommer ju

reumatism värken igen.

Ja och den får jag ju ha så länge jag lever men

vem sa att den skulle göra sig påmind just nuuuuuuuu *grrrrrrr*

Och idag är det cirkel men näää jag kan bara inte åka iväg

och sitta och ha ont för då är jag inte fokuserad på det

jag ska fokusera på, så tyvärr får jag hoppa över denna gång.

Mycket LEDSEN för det men som sagt man måste vara på topp.


Vart ut o handlat lite för vi hade slut på kaffe, bröd, frukt m.m

det är nog det enda jag har gjort idag.

Solen skiner o fåglarna kvittrar som bara den.

Men det regnade ganska så långt in på förmiddagen.

Snön på gräsmattan på baksidan är snart ett minne blott.

Men hujeda mig det kommer säkert mera.


Tänkte visa er en fiffig sak man kan göra.

KLICKBILD

 

Ser väl ganska så gott ut eller hur.

Man lägger skivade jordgubbar i istärnings facket

sedan slår man på smält choklad och in i frysen.

Och vips så har man en liten godisbit ;)

SMART VA!!!!!????


Önskar er alla en fortsatt fin torsdags em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards