~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Cina - 7 februari 2013 17:27

 


Fysjutton vilken skit spis jag har.

Fick ett infall att baka en långpannekaka idag.

Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så trodde jag ju

att det var något fel på övervärmen.

Ja o det fick jag verkligen se fakta på idag.

Sätter in långpannekakan i ugnen o efter 20 min har

den ingen färg o den jäser heller inte upp som den borde göra.

Efter 30 min tog jag ut den och rev vit choklad på den

och sedan in i ugnen igen för att den skulle smälta.

Men efter 8 min i 175 grader så har inte chokladen smält.

KLICKBILD

 

Utan ser ut så här *grrrrrr*

Ringer min kvartersvärd och berättar som det är.

Då talar han om att spisarna vi får är andra sortering

från Cylinda och denna spis fick jag i juni 2011.

Frågan är då....har den redan gjort sitt.

Han skulle skicka hit någon för att kolla på den.

Varför sätter man inte in spisar som håller.

Nääää så billigt som möjligt ska det vara.

SKITSPIS!!!

Man kan ju inte baka så det blir som det ska.

Ja ja får vänta o höra vad dom säger.

Man blir bara less på skiten.


*****************************************


Har snöat här hela dagen idag oxå.

Hoppas det snart ger med sig.

Massor med snö har vi nu mer än tidigare tror jag.


Annars har dagen var bra.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards