~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Cina - 15 februari 2013 15:24


Börjar även idag men en underbart vacker bild.


Idag fick jag ett sms att mitt paket från Cellbes kommit.

Men det får ligga tills på måndag då jag skall ut.

Skall ju ta prover på måndagmorgon och så fixa lite

småsaker så då hämtar jag paketet.


Idag hittade jag dessa otroligt fina väskorna på nätet

 

Denna kostar 599:- inte så himla dyrt.

Skulle gärna vilja ha denna.


 

Och en sådan här kostade 399:-

Skulle jag oxå gärna vilja ha en.

Men får nog vänta med väskor tills vi kommer till Turkiet.

Då skall vi ju ut och åka med Akif till en väskaffär

eller hur var det Karin!!?


På förmiddagen idag har jag förberett maten tills ikväll

 

Det blir oxrullader med vitlöksost i.

Det får väl duga en fredag som denna.


Och ikväll väntar jag med spänning på FARMEN.

Ojoj så spännande tinget ska bli ikväll.

Men jag håller nog på Jannike iallafall.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin fredag em/kväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards