~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Full vecka......

Av Cina - 25 februari 2013 15:28

 

Fina djur samlad på en och samma bild.

Tisdag:  Träff med Rita

Onsdag: Sanna kommer och det är dags för pyssel

Torsdag: Till Dr

Fredag: Handla lite




Imorse var det -7 grader och rimfrost på träden.

Såg verkligen kallt ut, men sedan kom  :en

dagen har vart så fin man blir så glad när solen skiner.

Fåglarna kvittrar o tror att det är VÅR men se det är

det inte än på långa vägar tyvärr.


Tog mig ett varmt bad idag på förmiddagen.

Hade så ont i kroppen så det var bra för kroppen 

att få lite värme.

Min arm är nu lila och gul ser ju inte så solig ut

men det går ju fram åt.

Men imorgon får den sig en omgång av Rita ;)

Rita hade fått ett återbud imorgon så därför

tar jag den tiden istället för på fredag.

Håkan är så nöjd med sina som vart till igår.

Bilder kommer senare när det lagt sig lite.


Jaha ikväll blire farmen, vem har Martin gjort till storbonde tro.

Kan det vara Stefan eller Erik ja det får vi se ikväll.

Dags att få ut Maria och AK nu.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndags em/kväll  

  

 
 
lillis

lillis

25 februari 2013 17:52

Vilken fin djur biild på alla fina djur.
Så spännande för dig i morgon när du ska till Rita.
Vad kul att Sanna kommer på onsdag så ni får pyssla lite, ser att du har full rulle hela veckan.
Ska bli spännande och se vem Martin valt som storbonde
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 februari 2013 17:54

Läser att du har en fulltecknad vecka...Ja dagarna går så fort..så fort.
Skönt att armen ..börjar sakeliga få sin naturliga färg igen.."sakta men säkert"
...Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
gerty

gerty

25 februari 2013 18:57

Vilken härlig bild på alla djuren

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

25 februari 2013 19:17

Hoppas du haft en bra måndag ! Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 februari 2013 09:54

Go’förmiddag

Efter en kylig natt med -10* så skapar nu solen takdropp och fågelkvitter. Vad jag skall fylla min dag med vet jag inte riktigt, det blir vad det blir, varken mer eller mindre. Du har dina veckodagar utstakade, jag tar mina som dem kommer.

Ser att Rita skall försköna dig med sin konst i dag, du är tuff du. Jag fick mitt paket i går med tunikan och byxorna och är supernöjd. Man får dra lite i underkant så blir den längre, den blir superduper i sommar.

Kram och lycka till i dag.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
ansepanse

ansepanse

26 februari 2013 11:34

vilken fin bild, tittade länge på den
en fylld vecka har du, trevligt med pyssel tillsammans med Sanna och så ska du tatuera dig igen, jag blir ju så sugen jag också :)
Sv: vi hade nästan lika kallt imorse, - 11,9 men nu skiner solen så det känns fint
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

26 februari 2013 11:46

Jätte fin bild :)
Åh vad spännande att du idag ska va hos Rita, och det ska bli spännande o se bild på både ditt och Håkans konstverk sen :)
Ja nu ska Maria ut, A.K gillar jag däremot ;)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards