~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Cina - 3 mars 2013 14:19

 

En lite bild igen då......



Igår bakade jag en äppelkaka och vet ni vad......

ugnen går inte kakan ska stå inne i 175 grader i 40 min.

Och efter 40 min hade den inte färg utan var helt vit.

Så jag fick öka till 200 grader så den skulle få färg.

Blir inte nådigt imorgon när jag ska ringa om detta igen.

Provade att göra en ny idag och tänkte att jag nu skulle se hur 

länge den skulle stå inne innan det blev färg i 175 grader.

Tro det eller ej men den fick stå inne i 1 tim o 20 min.

Fan de kan väl ändå inte va riktigt.

Kan ju säga att kakan inte går att äta torr så 

det dammar ur munnen.

SKIT OXÅ.

*****************************************

Till alla er som har era bloggar på BLOGG.se

kan jag säga att jag kommer inte in hos er.

Därför blir ni utan kommentarer.

Vet inte vad som felar heller.

Jag har en MAC dator och HÅkan har en vanlig PC

och jag har provat från hans dator oxå men

tji fick jag det funkar inte från hans heller.

Måste försöka få hjälp av någon som förstår sig på MAC.

Annars får jag väl lämna in den här.

För jag har nu kollat allt som jag kan.

FRUSTERANDE är vad det är.


**************************************

Ingen VÅR i sikte här inte.

Bara + 5 grader o blåser skitkallt.

MASSOR med snö kolla bara min baksida.

KLICKBILDER

     

Flera decimeter finns kvar så jag ser ingen VÅR på minst 1 månad.

Finns snöhögar som är flera meter höga, man kan ju förstå

hur mycket vatten det ska bli sedan.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards