~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Cina - 12 mars 2013 15:20

 

Undrar vart man kommer om man följer bron............



Ja imorse var det -11 grader så kylan håller i sig må jag säga.

Ingen sol idag, jo den tittade fram ett tag men försvann lika fort igen.

Sovit dåligt i natt då Håkan hostat den största delen av natten.

Och man kan ju inte rå för det men det är irriterande för den som ligger bredvid.

Så idag började jag hosta igen *blääää* för detta virus skit.

Gick o la mig på soffan en stund o precis som jag la mig

så var jag tvungen att gå upp o kräkas fytusan vad jag mådde illa helt plötsligt

bara så där helt rakt upp o ner.

Så idag har det inte alls vart någon bra dag fybubblan.


Nu tänkte jag visa er lite pyssel man kan göra av enkla medel.

KLICKBILDER

 

En träbit som man målat vit och så en gammal soppslev som man böjer till

och vipps så har man en ljusstake. FIFFIGT!!!!!


 

En gammal sko kan bli en fin fågelholk

 

En gammal kaffepanna kan bli en blomkruka.

 

En kontakt kan bli en ljusstake.

 

Dricka burkar kan bli fina vaser om

man knycklar till dom och målar dom vita.

Riktigt snygga tycker iallafall jag.

Önskar alla en fortsatt fin tisdags em/kväll    

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards