~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Ingen bra start på denna dag....

Av Cina - 15 mars 2013 17:13

 

Idag får ni hålla till godo med denna fina bild........


Ja idag startade inte dags så bra men nu har den snart gott.

Håkan mådde inte alls så bra imorse men nu mår han bättre.

Envisa karlar finns det ju gott om, får han inte till någon läkare.

Fast han mer än väl skulle behöva det.

Jaja jag ska inte hänga ut han här.

Han mår nu bättre iallafall.


En mycket kall morgon igen -17 grader var det här

vid 7 tiden, det är för kallt för årstiden i mitt tycke.

På eftermiddagen var jag in till mig gamla granntant som är 93

eller 94 år med en massa tidningar som jag läst ut.

Och kära värld vad glad hon vart över det.

Hon ville jag skulle komma in ett tag så det gjorde jag.

Vi pratade bort en stund.

Efter det så tog jag cykeln ner till affären

kaffet var slut och mjölken lika så.


ja fytusan så spännande det var igår på Farmen.

Jag vågade nästan inte titta.

Bra att Stefan fick sitt straff.

Ja nu återstår bara finalen ikväll 

ja hoppas på att Erik tar hem detta eller igentligen

spelar det ingen roll för dom är lika värda att vinna båda.

Men man måste ju ha en favorit   

Och Erik har vart min favorit redan från början för

jag har inte missat ett enda program.

Nästa fredag börjar Let`s Dance igen och det

ska ju följas förståss.

Riktigt roligt att se hur dessa tar sig ut i dansens virvlar.

Slutar med denna tavla som jag tycker väldigt mycket om.

 


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
lillis

lillis

15 mars 2013 18:52

Vilken vacker bild.
Vad skönt att höra att Håkan mår bättre nu.
I morse så var det kallt som sjutton igen, hoppas snart att detta väder tar slut.
I kväll så blir det spännande och se vem som tar hem segern i farmen.
En skön kväll ska ni ha
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 mars 2013 22:08

Har just tittat på Farmen så nu vet vi att det blev Erik som vann.Han var helt klart en värdig vinnare.Fast Jannike har också varit en bra Farmen-deltagare.Ja då blir det Let´s dance några veckor framåt:)
Hoppas Håkan tar sig iväg till dr.så han får den hjälp han behöver!!
Ha en trevlig helg/kram

 
ansepanse

ansepanse

16 mars 2013 11:07

vilken otroligt fin bild :)
J är nog precis lika envis som din Håkan, det går över, tror J om det mesta
kallt här också, och jag förstår att den gamla damen blev glad, det är ju roligt att få besök och kunna få prata bort en stund
Let´s dance ska bli roligt att följa igen, idag börjar ju Bättre än en femteklassare, det programmet är också bra
en fin lördag till dig vännen - kramar och pst, pussarna till vovvarna är utdelade nu :)

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

16 mars 2013 11:25

Jätte mysig bild, och bilden i slutet har ett väldigt fint budskap :)...
Hoppa Håkan kryar på sig snart!
Tycker också det är för kallt, vill ha vår nu nu nu :D
Önskar er en fin helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

16 mars 2013 21:36

Förlåt att jag inte fick kommenterat ditt förra inlägg i går, men nu jag har läst det. Så roligt att kunna göra äldre personer glada och inte behöver det vara så mycket. En otroligt fin tavla är den din ?
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards