~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

OK-STÄMPEL bak i rumpan

Av Cina - 21 mars 2013 13:52

 

Idag får ni hålla tillgodo med denna bild.....bara fantasin kan sätta gränser.



Ja imorse var jag till min Dr och jag fick en OK-STÄMPEL

bak i rumpan   

Det var ju skönt det att hon inte hittade något fel 

på mig denna gång, annars brukar hon ju göra det.

Eller rättare sagt hon letar fel.

Jag passade på och fråga om mina torra fläckar som

jag har på låren och på insidan av låren.

Ser ut som psoriasis men det var det inte.

Utan det var SENIL-FLÄCKAR, ja dom kallas så.

Ja man kan ju skrapa bort dom det brukar jag göra.

Jag sa till henne att jag det är ju ett bevis att man är gammal nu då.

Ja sa hon dom kommer ju när man blir äldre men

det finns dom som är 30 år som har dom oxå och kommer hit

så vi får skrapa bort dom fast dom har fått dom av SOLEN.

Man kan få dom om man solar mycket oxå o i unga år.

Så nu vet jag att det inte är något malingt iallafall.

Och det trodde jag inte heller, så jag var inte orolig.


***********************************************

Nu på em när jag öppnade min mail så hade VÅR ÄLSKADE RUTH

vart i farten igen och gjort denna fina headler till mig.

TUSEN TUSEN TACK MIN VÄN.

Sååååå fint det vart tycker jag.


***********************************************

Måste även TACKA SARI för hon har kört runt med mig denna vecka.

Det har vart GULD VÄRT.

Men nu hoppas jag att Håkan ska kvickna till men det tar ju på orken

att vara så sjuk som han var/är.

Fast det är inte synd om han då han får skylla dig själv.

Det finns ju hjälp om man söker DR.

Jaja nog om det.


Nu önskar jag er en fortsatt fin torsdag.  

 
 
Malin

Malin

21 mars 2013 14:09

Hehe härligt att du fick en OK stämpel idag :)!
Hoppas H snart blir bättre!...
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sari

21 mars 2013 14:47

Jag är glad att jag kan hjälpa till!! NI är guld värda!!

 
Ingen bild

Hulda

21 mars 2013 15:04

Det där med OK i bakdelen förstår inte tant Hulda. Att det förekommer på dockor i TV har jag skådat men icke på levandes kvinnor i sina bästa år. Får vara vad det vill huvudsaken du är frisk. Det gläder mig. Senilfläckar - lustigt ord på det en del kallar solfläckar. Ha en bra dag och sköt om dig. Kram

 
lillis

lillis

21 mars 2013 17:25

Så fint vår vän Ruth har gjort åt dig på bloggen.
Det är inte alla som får en Ok stämpel i baken av läkaren.
Dessa fläckar har jag sätt när jag arbetade i vården.
Hoppas att Håkan snart är pigg igen
Ha en bra kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kari

21 mars 2013 21:21

Senil o senil...man är inte äldre än man känner sig,så de´så;)
Skönt iaf.med OK-stämpel.Nu är det bara Håkan som ska bli frisk.Ha en bra kväll/kram

 
Ruth

Ruth

21 mars 2013 22:29

Det gläder mig att du har fått OK-stämpeln, nu får du njuta av den vetskapen. Hoppas Håkan snart också kan få en OK- på sin rumpa hehe.
Har aldrig hört tals om ”senil-fläckar”, det låter otrevligt, men kan man skrubba bort dem så är det ju inte livshotande som tur är, ja jag lär så länge jag lever, alltid lär jag något nytt.
Det blev ju riktigt fint på din blogg med blått, tur att du gillade det.
Är så vansinnigt trött så snart skall jag sova.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 mars 2013 10:39

vad skönt att allt var bra med dig :) jag ska till min doktor på måndag jag
otroligt fin header och jättefin bild i inlägget :)
mm, Sari är snäll, det har jag förstått
kramar vännen och en fin fredag till dig

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards