~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Cina - 23 mars 2013 16:59

 

Vart denna stig leder det vet jag inte.....använd din fantasi




På förmiddagen ringde min vän Karin A och frågade vad jag gjorde.

Hon funderade om jag hade lust att följa med henne på Dollar Store.

Och det var ju klart som korvspad att jag ville göra det.

Så hon kom och hämtade mig och så åkte vi dit o fytusan vad

mycket folk det var där.

Fast vi fick det vi skulle ha.

Efter det så svängde vi in till Marinas Bod och kollade

vad hon hade för fint.

Sedan  vart det en sväng till Erikslunds Köpcenter.

Affären ZIZZI öppnade ju där i torsdags så vi var ju

tvungna att åka dit o kolla.

Kläder från storlek 34-60 alltså äntligen en affär

för oss som drar lite större storlekar.

Visst lite dyrare men fy sjutton så mycket fin dom hade.

Dit skall jag återvända inom kort.

Skulle kunna köpa mig fattig där.

Denna fina överdel köpte jag för 179:- var tvungen att fråga om priset stämde.

KLICKBILD

Gillade verkligen denna o färgen är såååå fin.

Så var det så här att de första 50 kunderna som handlade fick en

sjal och den var värd 149:-.

Jag tog en röd glömde fota den men den kan ni få se en annan dag.

Fanns bara 4 st kvar o då var den röda finast.

Karin köpte sig oxå en överdel men inte på Zizzi.

Ja sedan vart det fika och en massa prat o timmarna

bara flyger iväg när man har trevligt.


Kan berätta att Sanna hade mycket roligt på discot igår.


Ett strålande kalasväder idag i solen var det hur skönt som helst.

Jag var svettig när jag kom hem.

Snart tar jag o hoppar ur stövlarna o sandaler åker på.

Jaaaa jag vet att det fortfarande är snö meeeeeen

finns ju inget jag kan ha på fötterna.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards