~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Cina - 25 mars 2013 15:40

Håll tillgodo med denna underbara bild idag........


Fytusan vilken strulig måndag jag har haft.

Ringde min diabetsesköterska 8:40 och fick en tid att

hon skulle ringa mig kl 11:00 jag väntade till 12 ingen ringde.

Och ingen har ringt ännu o nu skiter jag i det.

Blir bara så himla frustrerad på alla människor.

Sedan skulle ju gubben komma och fixa ugnen idag var det sagt.

Men han har ju heller inte kommit än o inte kommer han heller.

Min kvartersvärd ringde precis nu och berätta att den där

grejen som de skulle byta inte kommit idag heller utan den skulle

komma den 8 april.

Fast nu har han beställt en helt ny spis till mig.

Och skrivit brådskande på ordersedeln.

Men det blir ju ingen ny förrän efter Påsk kan jag tro.

Tänk om de hade lyssnat på mig från början så hade

det inte vart något problem längre.

Hoppas förtusan att denna spis ska hålla nu.

Det är spis nummer 4 som jag nu får på 10 år.

Den som fanns här bytte dom ut sedan gick den sönder o jag fick en ny

den gick oxå sönder så fick jag den jag har idag för 1,5 år sedan.

Jaja det är ju inte jag som betalar och spisarna kan ju inte hålla

hur länge som helst då det är andra sortering de köper.

Hoppas jag ALDRIG mer behöver skriva om denna spis/ugns saga.


Något positivt är väl ändå att Karin A och jag skall åka ut på Skultuna

Lagårn och dans på Påskdagen till Mats Bergmans orkester.

Ska blir såååå roligt ser jag verkligen fram emot.

På Lagårn har jag dansat många många timmar i mina år.

Men nu är det evigheter sedan jag var där ute.

Är väl en ny generation som är ute o dansar nu än när

jag var aktiv dansare.

Fast roligt ska det bli i vilket falla som helst.


Önskar er alla fortsatt fin måndag em/kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards