~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Cina - 3 april 2013 16:21

    

Jaa så här kan det oxå bli när man har en lite valp...   

Kommer ni ihåg att jag ringde diabetessköterskan förra måndagen.

Ja som ni förstår så hade hon inte ringt.

Så jag ringde upp i morse igen och då sa dom att

hon skulle ringa mig 9:15 men det tog till 9:45 innan hon ringde.

Och jag blir sååååå trött på henne.

Jag tycker det är himla konstigt att de ska ifråga sätta

så himla mycket jag bad om mätstickor till min sockerapparat.

Dom är ju gratis det verkar som om dom håller hårt i det som är gratis.

Hon tycket inte att jag behövde ta blodsockret sååå ofta, men va fan jag

sjunker i i socker o så vill man ju veta vad man har.
Sedan har det vart som så att vi som har diabetes fått

billigare fotvård meeeeen gud det är borttaget det

var bara för dom som har blåa fötter, sår på fötterna, dålig känsel i fötterna

så jag var för FRISK för att få det.

I Sverige förbygger man inte utan där ska fötterna ramla av innan man får hjälp tydligen.

Men jag kan fixa mina fötter ändå det var bara det att jag

tänkte att man kanske kunde få det för 150:- istället

för 550:- men där gick man på en blåsning.......

Hon skrev i allafall ut mätstickor med mycket om o men.

Hade nu dessa mätstickor kostat pengar då hade det inte vart

1000 frågor från henne.

Man måste ju ta prov när man känner att det inte är ok.

 

Ja ja nog om detta.

 

Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  

 

 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards