~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Cina - 27 april 2013 12:52

 

Idag får ni denna bild att titta på.......


Jag idag har Sari öppethus hon fyllde ju 40 år den 13 april.

Men idag skall det firas kl 16:00 så vi ska åka dit en liten sväng.

Fast hennes present får hon i veckan som kommer.

Då den ännu inte har kommit hit.

Men det gör inget hon får vänta på den.


Blir en lite tidig blogg efter som vi ska iväg senare.


Ja igår åkte Håkan ut från Let´s Dance var det rätt tycker ni???

Jag vet inte vad jag tycker igentligen.

Han är/var ingen favorit för mig.

Blir nog Sofia nästa gång sedan kan nog spelet börja.

Klart jag har en favorit.....har ni någon favorit???


Soligt idag men denna blåst ogillas av mig.

Men där det är lä värmer solen ganska så skönt.


Önskar er alla en fortsatt fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards