~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Cina - 10 maj 2013 18:40

  

Idag får ni denna färgsprakande bild........


Imorse när jag vaknade var det grått och väldigt fuktigt ute efter regnet inatt.

Men fram mot luchen kom solen sedan har det vart fint hela dagen.

Riktigt varmt o skönt.

Tvätten torkade snabbt som ögat då det även blåste lite.



Idag kom Herr och Fru duva på besök.

KLICKBILD

Detta duvpar har vart här hos oss i flera år.

Dom är såååå söta mot varandra.

Ja bara älskar dessa två.

Har ju oxå två duvor tatuerade på mig.

Ringduvan säger på djurensspråk så här :

"Kärleken har vingar.

Min gåva till dig är att sprida kärlekens budskap". 


Ikväll får vi kolla på Let´s Dance och jag undrar så

vem som åker hem ikväll.

Men det får vi som om några timmar.


Önskar er alla en mysig fredagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards