~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Idag är jag trött......

Av Cina - 22 maj 2013 18:33

 

Idag får ni denna underbara bild.......


Ja nu har vi gjort denna Ålandsresa som vart mycket mysig och skoj.

Så jag skrev på facebook så fick vi byta hytt och vi fick en LYXHYTT.

Det var väldigt mysigt må jag säga, jag som åkt så många gånger har aldrig haft en sådan.

Det var dubbelsäng, tv, kylskåp, och en stor fin dusch och betydligt mycket större.

Vi hade panorama fönster synd att det var sådan dimma så man såg inget iallafall.

KLICKBILDER

         

Här kan ni se hur det såg ut.

Vi bodde på våning 11 alltså näst högst uppe.

Hyttnummer 11223 ja det var såååå mysigt.

I kylen stog det champagne, fanta och bordsvatten.

Fanns oxå vattenkokare om man ville ta sig en kaffe eller te eller choklad.


Vi träffade en vän till Karin som jobbar på båten

vi lämnade över en sak som T hade glömt hemma när hon gick ombord i lördags.

Hon var med oss och åt mat sedan gick hon i säng då hon börjar jobba 3 på natten.

Tack T för gott frukostbröd det hade du bakat bra ;)

Karin och jag åt grillad hälleflundra med skirat smör var sååå gott.

Ingen bild på det tyvärr.

När vi hade ätit mat så gick T sin hytt för att sova.

Karin jag strosade runt lite i taxfree och kollade av sortimentet.

Var in i café och satt där ett tag.

För att sedan bege oss till Fun Club där var det Jontez och Jive som spelade.

Och de spelade riktigt bra.

Vi tog en drink som hette Gran Canaria o den var såååå supergod.

   

Bild 1 = Jontez

Bild 2 = Jive

Ja några mer bilder vart det inte tyvärr.

Hade inte min kamera med.

Vi gick i säng halv 2 och då fick Karin ett skratt anfall inne på toan.

Hon skratta så hon grät nästan.

Ja så det vart lite tokeri där mitt i natten.

Men vi har roligt på våra resor.


Var ner på stan fram o åter idag och hämtade

mitt pass och id så nu har jag det gjort.

Sedan när jag kom hem så tog jag o cyklade ner till affären o handlade lite.


Igår var oxå Håkan till DR han har väl kommit underfund med att 

han INTE mår så bra.

Han fick mycket starka penicillin tabletter han ska ta 3 om dagen

i 10 dagar och dom ligger på 300 mg så jag hoppas att det är dunder han fått.

Sedan fick han två olika salvor till sina ben.

Jag var ju lite rädd att det skulle vara ROSFEBER men det var det inte

utan han har något eksem av något slag.

Nu hoppas vi på att detta ska ge resultat så han kommer på benen igen.

Framför allt att han får orken tillbaks.

Jaja nog om detta.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdag  



 
 
Corina

Corina

22 maj 2013 19:03

Härligt med lyxhytt :) Lät som en trevlig tur ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

22 maj 2013 19:07

Var väl kul att få pröva en lyxhytt och fint var det också.
Så kul ni verkar ha tillsammans, bra dansmusik var det också.
Nu hoppas jag att Håkan snart ska få må bra igen
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

22 maj 2013 22:18

Tänk vilken tur vi hade...lyxhytt...smaka på det ni...hur ska det bli nästa gång nu när vi blev så bortskämda?
Nyss hemkommen från Vårruset.Avverkade 5 km på 45 min.blankt.Väldigt nöjd:)Ska bli skönt med en dusch!
Hoppas nu att medicinen tar på eländet som hälsar på Håkan.
Sov gott/kram

 
Maria

Maria

23 maj 2013 00:21

Ja ibland kan man ha riktigt tur och är man på lite semester så kan man ju få ha lite lyxigt.
Ha de/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

23 maj 2013 10:32

vilken lyxhytt alltså :) förstår att det kändes som att vara drottning där på båten :) ni verkar ha haft en riktigt trevlig utflykt du och Karin
jag håller tummarna för att det blir bra med Håkan nu
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

23 maj 2013 12:27

Naturen är underbar nu, men i dag är det mulet och kyligt här, ringa 11,5* men har svårt för att stänga dörren. Vilken lyxresa ni fick, tänker då på hytten ni fick, klart har man åkt så många gånger så är lite lyx er förunnat. Underbar musik och fin stämning, ni vet hur man skall njuta. Så trist att inte Håkan kan få bli frisk så ni kan göra utflykter tillsammans. Hoppas nu att denna dunderkur gör ett underverk.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 maj 2013 09:43

Ojoj vilken lyx med lyxhytt :) Hoppas ni njöt nu ordentligt så ni lever ett tag på en bra och lyckad resa :)
Härligt att du har ditt pass och id nu !
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards