~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Cina - 1 juni 2013 16:46

 

Titta och njut av denna bild......



Ja det blev inte som jag tänkt mig när jag började på linnet.

Och virkkroken jag köpt var för grov för garnet.

Köpte en virkkrok som är bra för oss som har ont i händerna.

KLICKBILDER

 

Så igår cyklade jagtill garnaffären igen för jag såg

ett garn som de hade rea på så nu har jag börjat om.

Så nu är det detta som gäller tillsvidare.

   

Ser ni färgskillnaden färgen är som på första bilden alltså aprikost.

Har fortfarande inget mönster så detta är taget ur eget huvud.

Ja detta har jag virkat idag medan jag setat ute på altanen.

Men fötterna på en palla som min pappa gjort.

 

Såååå skönt jag bara njuter av denna värme.

Man behöver nästan inget på sig ;)


Jaha nu är det slut på Let´s Dance för denna gång.

Och jag har hållt på Markoolio sedan start så

han var utan tvekan en värdig vinnare.

Visst Oscar är jätte duktig att dansa men bara 16 år

och har hela livet framför sig så han hinner nog att vinna

en massa titlar inom det han satsar på.


Nu ser man fram mot Biggest Loser och tyvärr har det läckt

ut vem som vinner och det är lite synd tycker jag.

Men så är det ibland alla kan inte tiga utan det kommer

ut förr eller senare, fast tystnadsplikt gäller.

Jaja vi får väl se om det är sant.

(Jag menar det svenska biggest loser som går månd o tisdag)


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards