~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Cina - 3 juni 2013 17:00

 

Nu skall farmor (jag) och Sanna ut och åka med Cinderella.

Karin A ska åka med sin dotter och barnbarn så då

hakar Sanna och jag på dom.

Dom åker bussen från Köping och Sanna och jag härifrån Västerås.

Så möts vi i Stockholm, kommer att bli kanon skoj.

Den 18/6 åker vi så det är inte så långt kvar.

Kan vara skönt för Sari och Patrik och bara ha Frasse hemma.


Ett underbart väder har vi haft idag med sol och 

varma solstrålar.

Har setat ute och virkat och nu har vi precis

ätit mat, vart sommar mat idag.

Färsk potatis, burkskinka och mimosasallad.

Det är riktig sommar mat för mig.


Fick dessa bilder idag på min mobil.

KLICKBILDER

         


En riktig charmknutte är det.

Nu har han oxå blivit stor så han har börjat på dagis.

Mamma Sari har börjat jobba efter ett och ett halvt år hemma.

Men det går bra för honom.

Tänk att han redan blir 2 år i september.

Tiden springer iväg.


Jaha ikväll är det Biggest Loser och det kollar jag givet vis på.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll.  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards