~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Cina - 10 juni 2013 17:56

 

Känns som om det är dags att ta semester o slänga sig i hängmattan.

Tror att jag ska ta och stänga ner bloggen ett tag.

Eller bara skriva någon enstaka dag bara.

Dåligt med respons nu när det är sommar.

Och man tröttnar på att skriva om bara väder o vind.

Händer ju inte så himla mycket just nu.

Kan ju heller inte bara skriva om sjukdomar för det är ingen höjdare.


Ja har iallafall börjat på framstycket på mitt linne som jag

håller på och virkar.

Det tar sig det oxå som sagt.


Åska idag oxå det var lika som igår sprakade i backen.

Blixt o dunder kom samtidigt, usch hoppas vi inte ska få

en åsksommar för det vill jag inte.


Ikväll får vi titta på Bigest Loser, spännande.


Slutar med denna bild.

 

Jaaaaa så är det ju eller hur   


Önskar er en fortsatt fin måndagskväll  


  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards