~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Cina - 11 juni 2013 18:00

 

Idag får ni denna ros underbart vacker i mitt tycke.


Ja imorse cykla jag till ICA och handlade lite saker.

När jag fixat lite så satte jag mig ute och virkade och virkade.

Och snart så är även framstycket klart sedan så ska jag bara

komma på hur jag ska ha vid ärmhålen och halsen.

Men det löser sig när jag kommer så långt.

Kanske det inte blir något av det hela.


Ikväll är det finalen i Biggest Loser ska bli spännande o se

om det är sant att * * * * * vinner eller om det är bara tomma rykten.

José gick ner 78,9 kg hur är detta möjligt det är ju sjukt mycket.

Han vart ju inte att känna igen "vart ju en stilig man".

Ja dom är sjukt duktiga alla som har vart med.

Jag tar hatten av för dom alla.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards