~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Invigning av Ljusportalen igår......

Av Cina - 24 juni 2013 15:32

 

Idag får ni denna bild tolka den hur ni vill.....men i mitt huvud ser det nog ut så idag.


Igår var det invigning av Ljusportalen.

Vad är det tänker ni......det är Camilla och Peter ett par

som går med mig på den mediala cirkeln.

De har skaffat sig en lokal och där kommer man kunna få healing,

massage, tarotläggning, andekontakt, m.m m.m

Massor med olika arrangemang så småning om.

Ja igår var det då invigning.

Och AnnaHelga (vår cirkelledare) hade seans

och vi elever var med och jobbade.

Det kom 40 personer.

Så idag är man urladdad känns som om man är bakis.

Man kunde även få känna på healing som Peter är

så duktig på.

Tarotläggning av 2 duktiga tjejer.

En tjej vägledde genom målning.

Jag och en annan tjej hade andekontakt.

Det var typ en prova på kväll.

TACK CAMILLA & PETER 



Som ni förstår så vart det en helt fantastisk kväll.

Alla var nöjda och glada när vi var klara och det vart en sen kväll.


Vill ni se vad ANNAHELGA finns så hittar ni henne HÄR


Lite fick ni reda på men svårt att återge i ord

måste upplevas.

Och det var första gången för mig att stå offentligt

inför publik och det var pirrigt men det gav mer smak kan jag säga.


Önskar er alla en fortsatt bra måndag  

 
 
Ingen bild

Hulda här igen

24 juni 2013 16:24

Jag förstår precis hur mysigt och intressnat ni hade det igår. Jag är själv väldigt intresserad av allt sånt. Tänkte nästan att det var något åt det hållet du skulle på men säker var jag ju inte ... Jag tror inte du har sån besvärligt bakfylla utan en tomhet/matthet efter allt vad du gett och tagit emot. Tummen upp för dig Cina.
Kramizen !!

 
Ruth

Ruth

24 juni 2013 16:29

Förstår att du är upprymd över det du var med om denna kväll, det var stort.
Får man en bakiskänsla så var det påtaglit för dig. För att förstå detta till fullo så måste man nog vara med själv, men du återger väldigt bra. En färgsprakande bild pryder sidan här i dag så vacker.
Kram vännen, önskar jag hade varit med dig dit.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

24 juni 2013 17:08

Det var en fantastisk kväll.Hur kortet kunde hamna hos mig,klockrent!Likaså Bella som la kort...hon känner varken mej el.mina barn o så stämde så till punkt o pricka.Tack för att jag fick vara med denna kväll/kram

 
ansepanse

ansepanse

24 juni 2013 19:34

det låter riktigt spännande, vad roligt att du tyckte om det och att det gav mersmak :)
en jättefin bild du visar idag
kramar vännen och Sluggo tackar så mycket
en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Camilla

24 juni 2013 20:46

VÅRT VARMASTE TACK ♥♥♥♥
Vilken fin kväll det blev :D

Kraaaam/ Camilla och Peter

 
lillis

lillis

25 juni 2013 05:52

En färgsprakande bild att titta på.
Förstår att din kväll var spännande och toppen, skulle ha varit roligt att varit med och som du vet så är jag ju intresserad av det andliga
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

25 juni 2013 11:11

Åh vad spännande det låter :) Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

25 juni 2013 11:53

Ååhh vad roligt det låter! Önskar dig en fin tisdag! Kramisar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards