~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Cina - 9 juli 2013 15:21

 

Idag får ni denna fantastiska bild som säger mer än tusen ord.


Ja idag har jag då äntligen fått klart mitt linne.

Men om det kommer att användas är ju en fråga som jag ställer mig.

Tror inte det utan det kommer nog att ligga i högen.

KLICKBILD

 

Så här ser det ut iallafall.

Har setat hela förmiddagen och virkat axelbanden och sytt

dit dom och fästi massa trådar.


Ett varmt och underbart väder har vi idag oxå.

Fläktar lite så man känner inte hur varmt det är.


Snart skall jag ge mig iväg på ett litet äventyr.

Men om det skriver jag imorgon kanske.


Önskar er alla en fortsatt fin em/kväll   
 


Gör reklam för denna intressanta blogg som jag tycker ni skall besöka.

http://queenofuniverse.bloggplatsen.se/

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards