~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Vart inget bloggande igår......

Av Cina - 23 juli 2013 17:32

 

Idag får ni ta del av denna bild.......underbar tycker jag.


Igår fick jag inte tid att blogga.

På morgonen åkte vi hem till sonen som hade fått tandvärk

och som fick en tid till tandläkaren så Håkan körde honom 

och jag var hemma hos Frasse.

Då Sari var i husvagnen med Sanna och Saga.

KLICKBILDER

 

Frasse somnade i mitt knä med Håkan o Patrik var iväg.

Patrik fick PC för sin onda tand då det var inflammerat

Och fick en ny tid i nästa vecka.


Sedan igår kväll så åkte Sari, Frasse, jag och Håkan 

ut till Westerqvarn o kollade veteranbilar, traktorer, moppar och motorcyklar.

Patrik tog Sanna och Saga med sig på bio.

Frasse fick prova o sitta på en traktor och en stor motorcykel.

   

En mycket lycklig kille ska ni veta.

När vi sedan kom hem så fikade jag med grannen.

Och sedan var vi och fotade grannflickan o hennes kompis ihop med Simon.

 

Tjejerna var o spelade basket och på samma basketplan

så befann sig Simon o några andra killar.

Tjejerna vågade inte gå fram o fråga om de fick ta ett foto

på honom men grannen o jag vi gick dit.

Och vi frågade om vi fick ta ett foto på dom tillsammans 

o det fick vi ju så gärna.

En mycket fin o ödmjuk kille och såååååååå SNYGG.

Ja ni kan ju se att han gått ner ännu mera sedan Biggest Loser.


Idag hade jag tänkt att ha poolhäng men vädret visade

sig inte från sin bästa sida idag så jag fick hoppa över det idag.

Just nu regnar det ute o blåser som sjutton.


Virkat/stickat klart min väska/kasse idag o den vart ju bra.

 

Sedan om jag kommer att använda den det får vi väl se.

Nu har jag ett annat projekt på lut men jag måste kolla

in mönstret så kan kan det så vi får väl se om det blir något

av det jag har tänkt.

Men det får ni nog snart reda på.


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
lillis

lillis

23 juli 2013 18:35

Underbar bild du visar för oss.
Vilken mysig dag du hade med Frasse kan tänka mig att han tyckte att det var kul traktorn
Fin bild på tjejerna och Simon
Så snygg din väska är och så härliga färger
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

23 juli 2013 21:37

Vilken trevlig dag igår.Solen sken o ni fick träffa barnbarnen o göra en utflykt.Han är för mysig lilla Frasse,sååå söt.Kul för tjejerna att gå på bio:)
Jag sa igår:det känns som höst...det är ju inte klokt men det är augusti om en vecka.Då känns det annorlunda direkt o.så mörkt om kvällarna.Kan inte fatta att sommaren är sååååå kort!!!Tur vi har lite kul framför oss/kram

 
Annika

Annika

23 juli 2013 23:38

Hej. Det var fullt upp i går ser jag. Så glada de ser uta att vara då de fick bli fotograferade med Simon. Hoppas tt ni får bättre väder i morrn. Ha det så gott.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

24 juli 2013 10:31

usch då, tandvärk är verkligen inte roligt, skönt att han får det åtgärdat nu
en överlycklig Frasse :) det syns
vilken fin väska, den färgen gillar jag extra mycket :)
bamsekramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 juli 2013 13:49

Fy så ont Patrik måste ha i sin mun, inga värktabletter kan släcka det onda, nu hoppas jag PC snabbt hjälper så han kan få fixat sin tand. Så gott Frasse sover i ditt knä, dessa små slocknar så snabbt när dem känner sig trygga. Kanske blir han en motorkille när han har växt till sig, härliga foton. Fint foto på Simon och tjejerna också, vill tro att dem blev stolta.
Sol och moln blandat här i dag, kan komma åska mot em. det är väldigt kvavt ute, så det är något lurt på gång.
Gillar din nya kasse, bra att ha med sig på stranden, även annars oskså, det ser så somrigt ut.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga från Närke

24 juli 2013 17:49

Hej Carina.
Fin blogg som vanligt o fina bilder o text.
Har skrivit ett PM till dig på FB men du har inte svarat vill att du läser det är du snäll.
M.v.H

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards