~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Cina - 25 juli 2013 19:34

 

Idag får ni denna fina bild..........


Usch fytusan vilket åskväder vi haft nu mot kvällningen.

Det small o blixtra samtidigt o det bara sprakade i backen.

Fy såååå hemsk denna åska är det spelar ingen roll om ni säger

att den inte är farlig jag är RÄDD iallafall så är det.


Imorse åkte vi ut till Maxi ganska så tidigt vi hade handlat klart

halv 10 så det gick fort idag.

Innan vi åkte hem tog vi en sväng förbi Erikslund Köpcenter.

Där hade dom en fin jumper/tunika på Zizzi så den fick

följa med mig hem idag + ett par byxor är ju sommarrea nu.

KLICKBILDER

 

Tunikan ser gul ut men den är benvit är skenet

under altantaket som gör att det blir fel färg.


En otroligt varm dag idag så jag la mig i poolen i 1,5 tim det var så

skönt +26 grader i vattnet.

Hade kunnat fått sällskap idag av en "valross" hahahahaaaa.

Näää skämt o sidor Håkan snavade på en sladd så låg ute o 

då tappade han balansen men fick den tillbaks som tur var annars

hade han legat i poolen han oxå.

Och jag skratta så tårarna rann det såg för komiskt ut.

Sedan såg jag bilde av honom i poolen hahahaaaaa.


Skrev ju i förrgår att jag skulle börja på ett nytt projekt

och det har jag gjort idag.

 

Bara en enda stor mormorsruta.

Vad det ska bli det ska ni få reda på om någon dag.

Ingen duk, ingen kudde, inget överkast.

Ja ni får vara lite nyfikna ett tag till.


Nu önskar jag er alla en fin torsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards