~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Cina - 10 augusti 2013 18:25

 

Idag får ni denna fantastiska bild att titta o njuta av.


Aj aj aj vad jag har ont i min högra handled.

Nu blir det inget mer gurka varken hackad eller inläggning.

För min handled har ont nu känns som den håller på att gå av.

Men det har den ju inte naturligtvis.

Är väl överansträngd av allt hackande och skivande.

Men som sagt nu är det klart för i år.

Idag köpte grannen 1 kg gurka till mig så jag fick

göra en sats till boston gurka.

Snacka om hemmagjord från början till slut.

KLICKBILDER

 

Hackar allt för hand, gurka, lök, paprika.


 

Allt i små små bitar.


 

Ser ut så här när man börjar koka.


 

Just här håller det på att koka ner all vätska.


Idag kom Tiina och hämtade sin gurka jag gjort till henne

och hennes familj.

Och då fick jag denna underbart vackra hibiskus.

Stor som attan o massor med knoppar.

   

Tusen tack snälla Tiina om du nu läser min blogg.


Nu skall jag ta o ösa upp bostongurkan på burkar.


Ha en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards