~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Cina - 10 september 2013 18:43

 

Solnedgången på stranden i Side.



Ja nu är det segt att blogga tycker jag.

Vet inte om jag ska sluta eller vara kvar.

Det visar sig framöver.

Igårkväll var jag ut på roligheter.

Var till Ljusportalen på en cirkel oj vilken trevlig kväll det var.

I höst kommer jag ha en hel del på min agenda men

tyvärr kan jag inget säga om det ännu.

Men det ska bli mycket skoj o spännande.

Den 28-29 september ska jag åka till Hedemora.

Spännande resa.


Idag har jag bakat Amerikanska gifflar.

Har inte smakat dom ännu de ligger i frysen just nu.


Visar lite foton från semestern.


KLICKBILDER

         

bild 1 = granatäpplen.

bild 2 = currykyckling (barn portion)

bild 3 = Karin vid strandpromenaden.

bild 4 = En bit av stranden.

bild 5 = spagetti carbonara (barn portion)

Ja det var jag som åt barn portionerna då jag ej kan äta så mycket.

kan ju säga att jag åt inte ens upp dessa.


Nästa års resa är bokad och klar så knäppa är vi.

Men det beror på att det blir två resebyråer som kommer ha detta hotell.

Ett svenskt o ett hollänskt.


Ja nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards