~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Cina - 22 september 2013 09:46

 

Idag kan ni få titta på denna magiska bild.........


Usch idag vill inte min kropp göra det jag vill.

Men så kan det vara ibland.

Hade gärna gått till Ljusportalen idag och vart med på målarkurs.

Men jagvill spara kroppen tills imorgon då jag ska på en annan utbildning/kurs.

För sedan helgen som kommer ska jag åka till Hedemora lörd o sönd på en kurs.

Och då måste kroppen kännas bra.


Igår vaktade jag loppisaffären och affärerna gick ganska så  bra.

Solen sken och det vart varmt o skönt att sitta ute o fika.

När vi sedan stängde så åkte Håkan och jag ut och åt lite mat.

Jag åt rödspätta på planka och Håkan åt ryggfilé med stekt potatis o beasås.

Det var riktigt gott, det är så sällan han och jag är ute och äter så

jag tycket att det var dags nu.

Glömde ju fota maten naturligtvis men men.


Idag regnar det ute, grått och trist väder.

Men man får väl göra det bästa av dagen.

Kanske sticka lite vi får se vad kroppen säger om det.


Önskar er alla en fin söndag vad ni än hittar på  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards