~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Min halsvärmare är nu klar......

Av Cina - 15 november 2013 18:16

   

Ja idag stickade jag klart denna halsvärmare vart riktigt snygg om jag får säga så.

Och det vart kanske 2 meter kvar av garnet så jag hade tur som slutade.

Kände på mig att det inte skulle räcka så mycket längre

men den räcker så bra som den är.

ja nu vet jag inte vad jag ska hitta på och sticka men kommer väl på något.

Måste köpa garn oxå för nu har jag inget mer garn kvar att ta av.


Har tänkt att skicka efter mig ett rullrånsjärn.

Tycker ju dessa kakor är super goda.

Men sedan om jag kan baka dom det är ju en annan fråga men man får väl 

pröva sig fram.

Om jag lyckas så tänkte jag fylla dom men fluff till jul det kan ju vara smarrigt

eller vad tror ni.

Ja det får bli att testa i veckan som kommer.

Ska skicka efter mig en rullrånsgaffel oxå så jag kan rulla dom.

Är ju en fördel om man har en sådan ;)


Ja nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
ansepanse

ansepanse

15 november 2013 18:55

vad fin den blev :) din nya halsvärmare
Sv: jag känner inte så mycket för julen heller, skulle gärna hoppa över den om det gick
ha en fin kväll nu
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Lena S

15 november 2013 19:05

Halsvärmaren blev jättefin. Va duktig du är. :-)
Jag ska nog köpa garn o virknål. Tänkte försöka mej på mormorsrutor. Det är nog bra med virkning för att öva upp vänsterhanden.

Ha en fin helg!
Kram

 
lillis

lillis

15 november 2013 19:24

Så snygg halsvärmaren blev, härligt garn med fina färger.
Det är klart att du fixar sådana kakor
Ha en skön kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 november 2013 23:35

Den är fin och värmer din hals i kylan, ett lyckat arbete ♥
Jag har ett sådant rullrånsjärn som jag vänder på spisen, i dag kanske det finns elektriska. Det är många år sedan jag gjorde sådana rån, men gott är det, det var givet på kakfatet till jul. Kanske ta upp den traditionen igen.
Önskar er en fin helg.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

16 november 2013 11:35

Vilka fina färger på halsvärmaren...blir nice att bära!
Vet inte om jag ätit rullrån nån gång men de ser goda o spröda ut.Med lite fluff inuti blir det säkert en "hit".Har sett i Kak-klubben så mycke goda fluffar:)Ska leta efter något glutenfritt i mjuk kaka.Vi har APT på tisdag o när jag fyllde fick jag en lila bakform från jobbet.Nu vill dom se den också...men eftersom en är glutenintolerant går det inte med någon vanlig sockerkaka.
Vi är inne på de två sista dagarna på teatern.Ha en bra helg/kram

 
Malin

Malin

16 november 2013 15:46

Åh vad fin den blev,super fina färger!
Lät smarrigt det du tänkt göra :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards