~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Såååå fint det blev...........

Av Cina - 27 november 2013 16:33

 

Idag får ni titta och njuta av denna bild.......


På förmiddagen i dag gjorde jag en smet till rullrån med pepparkakskryddor.

Och så fick jag ett sms av min bror som undrade om jag ville hänga med

honom ut en sväng han skulle göra lite ärenden.

Sagt och gjort jag hängde med honom och det vart lite saker 

som fick följa med hem.

Ljus, ljuslykta, ljusstake (vas stor) och 2 plädar.

KLICKBILDER

 

Så här fint vart det på änglabordet mitt.


När jag kom hem efter ett par timmar så gräddade

jag rullrånen och sedan var jag in till grannen med dom.

Gjorde oxå 8 st rånskålar som man kan ha grädde o frukt i

eller glass ja precis vad man vill.


Jag fick för mig i morse att jag skulle sätta fast

min tofs på min mössa jag stickade.

 

Vart kanon tycker jag den passade ju så bra.

Mössan vart helt annorlunda nu o snyggare

i mitt tycke i allafall.

Nu vet jag inte vad jag ska göra för jag har inget GARN

sorgligt nog men men får väl stilla mig lite kanske.

Nu skall jag ju snart iväg så då blir det ett uppehåll på stickningen.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll  



 
 
ansepanse

ansepanse

27 november 2013 18:48

vilken vacker lykta, passar jättebra där mitt ibland änglarna
jag tycker också att mössan blev superfin med den tofsen på
ha en fin kväll nu
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

27 november 2013 21:22

Mössan blev ju ännu finare med tofsen.
Roligt att spendera lite egentid med brorsan...sker väl inte så ofta.Lyktan blev bra bland dina änglar.
Ha en bra onsdagkväll/kram

 
lillis

lillis

28 november 2013 06:00

Vilken fin lykta du köpt och den passar ju ihop med änglarna
Mössan kanon med tofsen
Ha en bra dag
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 november 2013 07:39

Jätte fin lykta du köpt!
Och mössan vart verkligen super fin med en tassel :D
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hulda

28 november 2013 08:38

Du är så händig vännen och dina mössor du visar upp både här och på FB är ju suveräna. Jag har haft jäktiga dagar så det har inte blivit så mycket skrivande på nätet. Datorn ballade ur efter en automatisk uppdatering men jag kunde fixa till det så nu är den på min sida igen.
Lyktan är så vacker - ja allt du fixar till. Skall ta fram mina ljusstakar idag och fixa lite ...
Hoppas du får en fin dag och så höres vi !!
Kram till dig vännen !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards