~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Lite bilder från dagen.......

Av Cina - 29 december 2013 16:00

 

Idag får ni ta del av denna mycket fina bild.......


Imorse åkte vi hem till Patrik och Sari för att vara barnvakt

Mamma Sari hade jobbat natt och Pappa Patrik skulle

med sina Tigrar upp till Stockholm för att spela match.

Barnen, Håkan och Patrik käkade frukost innan han gav sig iväg.

KLICKBILDER

 

En liten morgontrött Frasse.

Vad han har i sitt öga....jag han har en talgkörtel som kommer och går.

Och idag var den väldigt synlig.


   

Två små datanördar fram för den stora datorn.

Frasse kollade sedan på Bilbärgaren på paddan.

Tysta och snälla barn hela dagen.


     

Barnen beställde pannkaka till lunch o det fick dom ju då.

Sanna åt bara en pannkaka men Frasse åt 1 och en halv.



 

Sanna tatuerade farmor idag med lila glitter penna.

Hon sa att hon skulle bli tatuerare när hon blir stor ;)



När vi åkte hem så åkte jag förbi Lidl och köpte

frukten LITCHI som dom hade extrapris på.

 

Är ju såååå himla gott tycker jag.

Måste nog åka ut imorgon igen o köpa lite till.

Man skalar denna och så är det vitt kött inne i plus en kärna.

För er som inte smakat denna frukt......GÖR DET!!!!



Önskar er alla en fortsatt fin söndag em/kväll  



 
 
Ingen bild

agge

29 december 2013 16:31

Så härligt att få umgås med sina barnbarn....
kram

 
Lillis

Lillis

29 december 2013 16:48

Vilken mysig dag ni haft med era fin barnbarn.
Har aldrig testat denna frukt det måste jag göra
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 december 2013 21:31

Mysig dag med barnbarnen:)Mina brukar också vilja ha pannkaka eller köttbullar med massor av broccoli till.Enda grönsaken som ätes av fri vilja.
Jaha då var det söndagkväll igen...jösses vad dagarna går fort.Ha det bra de återstående dagarna av detta år/kram

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2013 10:49

stackars Frasse, hoppas att det inte gör ont
det börjas tidigt med dateriet ser jag :) mm, dagens barn kan ju så mycket redan innan de ens börjar skolan
vad gott med pannkakor och så fick farmor en ny tatuering ser jag :)
litchi har jag aldrig testat
önskar dig en fin måndag
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

30 december 2013 14:41

Åh dom är så fina båda två :) mysigt att ha ett par timmar tsm med dom kan jag förstå :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards