~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Cina - 1 januari 2014 15:17

 

En härlig bild som säger mer än tusen ord.........


GOD FORTSÄTTNING på 2014


Ja då har vi 2014 första dag.

Ett oskrivet år med många nya blad att skriva på.

Jag känner att 2014 blir ett mycket bra år.

Vi kan nu bara blicka framåt och lägga 2013 till handlingarna.

Nu inväntar vi våren som jag tror kommer ganska så snabbt i år.

Eller jag kanske har helt fel vi får se.


Många saker som kommer att hända under året.

Dansbandsvecka på Cinderella är bokad med Karin Alverhag.

Semester i Side Turkiet med Karin Alverhag och Sari Olsson.

Ja kan ni tänka er vi tar med oss min sonhustru på semester ;)

Hon fick sig en glad överraskning i julklapp av sin käre man.


Ja skulle jag räkna upp fler saker som jag tror o vet kommer att hända

så får jag sitta och skriva till imorgon så jag sparar er med att bar

skriva detta just nu.

Ni får redan på det ändå här i min blogg.

För jag tänker inte sluta blogga.


Nu önskar jag er en fortsatt fin NYÅRSDAG   





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards