~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Cina - 5 januari 2014 16:55

Idag får ni titta på detta kärlekspar......sååååå söta   



Idag vart jag såååå himla sugen på en bananbakelse

KLICKBILDER

 

Alltså en sådan här.

Men vad gör man när man ingen har.....jo man fixart till

något liknande själv.

Har aldrig tidigare gjort sådana så detta var första gången men

inte den sist om jag säger så.

 

Så här ser dom ut och de kanske har kunnat stått inne

i ugnen ett tag till men nu vet jag det tills nästa gång.

Menar för färgens skull då.

Nu gjorde jag dom runda i stället för avlånga.

Ja så fick dom kallna o så klippte jag upp dom i toppen

och så la jag en liten klick äppelmos i botten i stället

för banan för det hade jag inte hemma.

Sedan tog jag o färgade lite grädde så den vart turkos

och smak satt med lite citron.

Pudrade över lite vaniljsocker. ska ju vara florsocker

men det hade jag heller inte hemma.

Och så här ser dom ut just nu.

 

Pudrar på lite mer när vi ska smaka dom.

Vart väl lite för många men då kan vi äta en i morgon oxå.

Ska köpa mig en flaska banan essens finns nog på maxi.

Då blir de precis som köpta.

Fast mina är ju då inte lika fina men det bryr jag mig inte om.

Är ju inget skådebröd utan till för att ätas.


Grått, mulet, dimmig och kyligt idag   


Nu önskar jag er en fortsatt fin söndagskväll   
 



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards