~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Cina - 7 januari 2014 16:41

 

Idag får ni titta på denna underliga fågel.....fråga mig inte vad det är för fågel.

Men tyckte det såg lite rolig ut.........



Ja idag har vi +7 grader men grått är det iallafall.

Så idag på nätet att dessa fina blommor blommar i Kungsör.

KLICKBILD

 

Då börjar man ju fundera om det är VÅR eller VAD det är.

Kan ju säga att i Kungsör finns det massor med blåsippor i naturen.

Det brukar vart alldeles blått på VÅREN.

Hoppas verkligen inte snön kommer nu för det skulle

verkligen förstöra massor iallafall för mig ;)

Har det inte kommit tidigare så behöver det inte komma nu heller.

Jaja slut gnällt om det.


Imorgon ger jag mig ut på en roadtrip ska bli kul.

Kanske kanske får ni reda på imorgon kväll i vilken stad jag vart.


Nu skall jag sätta mig o kolla lite efter något garn som jag kan börja virka med.

Men jag tror nog inte att jag har något som jag vill ha hemma.

Ja det är ju ingen panik att börja virka precis just nu.


Ikväll ett nytt avsnitt av Svenska Mästerkockarna ett trevligt program

efter att Per Morberg försvann för honom ogillar jag verkligen.


Önskar er en fortsatt fin tisdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards