~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Cina - 24 januari 2014 17:15

 

Idag får ni titta lite på denna bild och längta lite till VÅR/SOMMAR



Ja även idag har jag fyndat kan man säga.

Igår kväll vid 21 fick jag ett sms från butiken Zizzi

att dom skulle ha superduper rea idag.

T.ex jeans för 200:- och överdelar för 50:-

Och då sa jag till gubben att vi får åka ut tills dom öppnar 

som idag på morgonen.

O dom öppnar 10:00 och jag var först in i butiken o var ensam

under den halvtimman jag var där inne.

Men sedan när jag gick ut så kom en hel flock med tjejer/damer.

Tur att jag var först för jag har gjorde riktiga fynd idag.


Ett par jeans med draperade ben som kommer att bli

våren/sommarens fluga.

KLICKBILDER

   

Riktigt tuffa tycker jag.

Har kostat 600:- NU 200:-


Sedan dessa skinnbrallor.

   

Astuffa i mitt tycke (vet att jag är en kärring) men

jag bryr mig inte vad andra tycker.

Har kostat 900:- NU 200:-


Denna överdel.

 

Har kostat 450:- NU 50:-

Den ser lite konstig ut där den hänger men

som vanligt har jag tvätta den annars kan jag

inte sätta på mig den.

Har lite fobi för att sätta på mig saker innan jag tvättat det.

Jag är otroligt nöjd med mina köp både kjolen o detta.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll    



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards