~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Cina - 26 januari 2014 16:50

 

Idag får ni titta på denna bedårande söta lilla flickan........


Idag känner jag mig ur humör totalt.

Det har kommit smygande nu på eftermiddagen.

För på fm var det hur bra som helst.

Men det kan ju ha vissa orsaker men jag vet inte säkert.

Låter det vara o lägger saker o ting bakom mig.

Och jag tar nya steg o går fram åt istället för bakåt.

Man ska aldrig bli förvånad över saker det har jag lärt mig.

Jaja nog om detta, jag reder mig.


Kollade igenom stickningen idag igen men jag får

inte till det som det ska vara.

Men lägger det åt sidan så länge och kanske fortsätter

någon gång när jag känner för det.

Vill ju ha ett handarbete som jag inte behöver räkan utan

bara sticka eller virka på.

Skulle gärna villa virka denna.

KLICKBILD

 

Vad tycker ni???

Är ju ett lätt mönster iallafall.

Skulle vara snyggt i aprikost som blir sommarens färg 

enligt de som vet något om mode.

Jaja vi får se hur det blir med detta.


Ikväll ser vi på farmen o tvekampen.

Spännande.


Önskar er alla en fortsatt fin söndags em/kväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards