~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Cina - 28 januari 2014 16:06

 
Idag ska ni få en rolig bild att titta på, men den är söt   



Jaha ja imorse satt jag på en kastrull med kålrötter o morötter

på spisen och så fläsklägg i en annan kastrull.

Kokade även potatis.

Vi ska ju äta rotmos och fläsklägg idag, ska bli gott tror jag.

Lite snö har det kommit undernatten men inget att tala om.


Åkte även ut en sväng idag, vi var till Dollar och så 

till Eva-Lenas garn.

Så nu har jag garn men inget mönster för det hade inte

Eva-Lena hemma.

Men jag har ju beställt mönstret för flera dagar sedan men det 

har inte kommit ännu, jag har även ringt dit men inget svar.

Ja vad vart det då för färg kanske ni undrar.

KLICKBILDER

 

Det vart grått lika användbart som vitt iallafall i mitt tycke.

Vi får väl se hur det ser ut när jag börjat att virka.

Fast nu skulle jag ju vilja börja o jag vet precis hur

mönstret är men inte hur många maskor man ska ha.

Och om det är två stolpar mellan hålen.

Men men jag får lägga min iver åt sidan så länge.


Var oxå och hämtade ut mina härliga tofflor

så nu ska jag ej frysa om fötterna på vintern.

Bara kasta in i micron i 2 min så håller dom värmen i 2 timmar.

Skickade efter dom från COOLSTUFF för 124:40 och idag kostar dom 249:

 

Visst ser dom sköna o gosiga ut ;)


Jaha nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards