~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Cina - 31 januari 2014 17:09

 

Idag får ni titta o njuta av denna fina bild.


Imorse när jag kom upp och skulle fixa till mig

så hade vi varken varmvatten eller värme.

Det var iskallt inne fysjutton.

Jag ringde kvartersvärden o han var nog lite irriterad

för alla runt om kring här hade nog ringt honom.

Men det var något fel i undercenstralen som levererade detta

till oss  sa han.

Jaja vi var ju tvungna att ge oss iväg för vi skulle ju vara

barnvakt till Frasse idag då mamma Sari skulle sjunga på en begravning.

Det var ju tur att man fick komma dit o värma sig.

Och som vanligt så somnade han skönt i farmors knä

KLICKBILDER

 

Här sover man tryggt och gott   

Så när han sov så satt jag o virkade lite.

Och så här långt hade jag kommit då.

Nu lite längre ;)

 

Det tar sig sa mordbrännarn.

Men långa varv är det men det går bra.

Hoppas jag kan ha den sedan, kanske är den för liten.

Men det visar sig när den är klar.

Virkar ganska så löst så jag tog virknål 3 istället för 3,5


Innan vi åkte hem så var vi till Maxi och handlade lite.

Det är ett hemskt väder ute o ambulansen o polisen hade

jämt göra idag.

Snöat av o till hela dagen tyvärr :(

Usch men nu är januari slut och nu kommer kort månad.

Sedan är det mars o då känns det som om vi är inne i 

vår månaderna.

Men men det visar sig som sagt.


Lider av halsbränna idag eller idag det har jag

gjort i flera dagar hade inga piller hemma för dom var slut.

Så nu har jag köpt det.

Kan inte fatta vad jag får det för heller och av vad.

Äter ju inget så det kan ju inte vara det som är felet

eller så är det felet vem vet.......



Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards