~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Cina - 8 februari 2014 17:37

 

Idag får ni titta på denna ljuvligt underbara bild.........


Ja idag har vi vart o passat loppis, lite folk idag när det var

OS på tv.

Men jag hade virkningen med mig så jag fick virkat 8 varv.

Och innan vi åkte var jag o hämtade ut mer garn så jag är garderad i veckan.

När vi åkte hem var jag in och köpte 1 kg räkor så nu har vi ätit

varsin räkmacka var så gott.

Jag kissemissarna fick oxå smaka lite räkor.

Dom måste ju få något gott dom oxå när det är lördag.

Igår på eftermiddagen regnade så nu har vi snart ingen snö kvar.

Solen tittade fram 5 min idag inte illa ;)


Ja måste nu få visa er hur man kan se ut efter

att man ätit LCHF i 9 månader.

KLICKBILD

 

Bilden till höger är tagen i maj.

Och den till vänster är tagen igår.

-24 kg.

Ja detta är min bror som jag verkligen är stolt över.

Så himla duktiga dom/familjen vart.

Frun har gått ner -21 kg och sonen Marcus -34 kg

Det blir många kilon ihop närmare -79 kg det är ju en hel vuxen karl.

Duktiga har dom vart.


Ja detta var lite om min dag idag.


Ikväll blire att kolla på QX GALAN som börjar 21:30


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards