~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Cina - 11 mars 2014 17:32

Idag får ni titta på denna sööööta bild........

 
Igår kväll kom jag inte ut på nätet så
det  vart inget bloggande igår.
Men jag hade nog inget att skriva om iallafall.
Nu är jag så less på virkningen så fytusan.
Men nu är den klar så långt att det ska virkas på en spets ner till.
Men det får jag fixa till imorgon.
Och så ska ni få se den innan helgen hoppas jag.
Har funderat på vad jag ska göra med mitt lila garn som jag köpte på rean.
Kanske ska jag vila ifrån allt handarbete ett tag o kanske
ta och baka lite o städa altanen.
För nu är det VÅR iallafall här hos mig.
Häcken börjar skifta i grönt......sååååå skönt.
Gizmo har legat ute idag så då är det VÅR.
 
Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll.  

  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards