~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Cina - 18 mars 2014 17:18

 

Idag får ni denna härliga bild..........


Idag har jag vart till frissan och jag är såååå himla supernöjd.

TACK VALENCIA du är BÄST.

Ni skall få se lite hur det blev i olika ljussken.

KLIKBILDER

     

ja jag gillar denna frisyr kort och så lite längd på luggen bara.

Skönt att slippa göra något åt det som att föna o locka.

Håkan kom o hämtade mig när jag var klar så åkte vi mer till Slakteri

vi har inte vart där sedan dom öppnad men jag vart inte så imponerad.

Trodde det var stort men nääää det var det inte.

Men köpte iallfall en väldigt god falukorv med 66% nötkött.


En kall dag har det vart fryser lite just nu men ska

virka mig varm nu.

Så jag önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards