~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Cina - 25 mars 2014 20:21

 

Idag får ni ta denna bild och tolka den hur ni vill........


Imorse kl 10:00 var jag på garnaffären och lämnade tillbaks

garnet och så tog jag det garn som skulle vara.

Och som jag skrev i går så finns det ingen fin aprikos i Tilda garnet.

Så det fick bli vitt tyvärr men man kanju använda vitt till allt.

KLICKBILDER

 

Har kommit en bit på arbetet.

Denna tunika virkas som vanligt men sys ihop på tvären liksom.

Äsch jag vet inte hur jag ska förklara.

Men ni ser min bild o så kollar ni på denna.

 

Då fattar ni säkert hur jag menar.

Soligt även idag men hujeda mig vad det blåste och gör så än.

Och när det blåser är det ju skitkallt *brrrrr*


Nu önskar jag er en fortsatt fin tisdagskväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards