~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Cina - 27 mars 2014 17:32

 

Idag får ni hålla tillgodo med en bild jag tog på en av mina blåsipps tuva.

Visst är det underbart att VÅREN är här.


Idag har det verkligen vart skönt ute hängde undan vinterjackan idag

och vinterstövlarna är ett minne blott för ett tag.

KLICKBILD

 

Jaaaa ni ser rätt ballerinaskor och inga strumpor.

Men strumpor har jag ju ALDRIG o då menar jag ALDRIG.

Vart ut till Erikslund en sväng idag, såg ju att Zizzi hade REA

och då menar jag REA.

Fanns mycket fint.

Sedan har jag virkat lite idag har 10 varv kvar på bakstycket.

Så är det bara två framstycken ;)

Men jag har så förtvivlat ont i ryggen.

Känns som om jag har fått tillbaks muskelreumatismen

och det vill jag tametusan inte ha tillbaks.

För jag vill inte äta cortison igen men men håller tummarna att

det är för jag sitter o virkar o jag sitter kanske lite konstigt

vad vet jag.


Ja nu önskar jag er en fortsatt fin torsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards