~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under mars 2014

Av Cina - 2 mars 2014 17:15

 

Ja jag bjuder er på denna bild idag.........


Ja idag har man tittat på Vasaloppet det är alltid trevligt att se.

Virkningen var oxå med naturligtvis.

Men jösses vad garn detta slukar har virkat upp 5 nystan redan.

KLICKBILD

 

Nu börjar den ta form nu skall det ökas igen och sedan

ärmhålet på det.

Jag vet att det är tråkigt att kolla på min virkning men

har just nu inget annat att berätta.

Jo jag kan ju säga det att jag har förberett maten tills imorgon

då jag får 2 gäster.

Fast den ena går nog på diet så h*n hoppar nog över.

Blir en spännande och rolig dag imorgon.

Kanske ni får ett foto imorgon dagens blogg det visar sig.


Ikväll blir det att kolla på farmen och hålla tummarna

att Janne får vara kvar.


Ingen sol idag heller, inget regn heller utan bara grått o trist.


Önskar er all en fortsatt fin söndags kväll  


PS. HOPPAS DU SKRIVER EN KOMMENTAR NÄR DU

ÄNDÅ ÄR HÄR INNE O LÄSER TACK!!!!!!!!!!!!

Av Cina - 1 mars 2014 20:08

 

Idag får ni titta på denna FÄRGBOMB..........


Ja idag har jag städat och tvättat mattor så nu är de rena ett tag.

Sedan lagade jag mat, men sedan har dagen gått i virkningens tecken.

Det går trögt för det är ju som vanlig lååååånga varv men det kanske blir bra.

Är snart uppe vid ärmhålet så lite har jag virkat.

Men nu har jag börjat på nystan nummer 5 och jag säger bara vilken tur att

jag fick tag på mer garn.


Bryr mig inte om mello idag tycker att det har spårat ur totalt.

Så sitter här och på fb en stund o kollar om jag gått miste om något

under dagen.

Men det brukar inte hända så mycket.

Grått o trist väder även idag.


PS: Ny omröstning 


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards