~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Cina - 2 april 2014 17:19

 

Idag får ni titta och njuta av denna bild........


Jaha imorse var det väldigt kallt gräset var vitt *brrrr*

Har små fryst hela dagen men men hoppas att det snart kommer värme.

Har virkat klart bakstycket idag, men nu börjar jag inte med något

framstycke idag utan nu skall jag vila mig ifrån det ikväll.

Men imorgon så sätter vi fårt igen.

KLICKBILD

 

Så här ser det ju ut som ni vet vid det här laget.

Imorgon så ska jag ut på lite äventyr!!!

Ska bli trevligt ;)

Håkan ska ta prover igen imorgon bitti hoppas nu

att hans kalcium har gått ner ligger inte högt alls

men Dr vill ha ner det.

Så han har nu druckit något pulver var tredje dag

något som jag inte skulle kunna dricka utan att spy.


Ikväll är det fina i Sveriges Mäster Kock må bästa

man/kvinna vinna har ingen av dom som favorit.


Önskar er en fortsatt fin onsdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards